Tema: Re: Kodėl žiemą miršta apelsinai/citrinos?
Autorius: useris
Data: 2017-01-17 20:13:41
Internete radau variantus, kad arba per sausas oras žiemą, tai buvo
patarimas uždengti maišeliu su skylutėmis, kad sulaikytų drėgmę.
Kitas variantas - per mažai šviesos, jei jos trūksta reikia laikyti vėsiai,
iki +20, o pas mane namie visada virš 20 šilumos.

Deja pas mane ir karšta ir sausa ir neturiu spec. lempų, tai numirė augalai,
bet šiemet vėl sėsiu.

O kaip žinoti, ar šaknys nepūna? Kaip žiemą prižiūri?

Lapus man irgi būna numeta, bet tai dar reiškia, kad gyvas, kai jau lapai
nekrenta, o džiūna, jau viskas.

"For example John Smith" <For-example-John-Smith@mailinator.com> wrote in
message news:o52pdf$m3v$1@trimpas.omnitel.net...