Tema: Re: begonijos
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-09 11:23:19
Man atrodo, kad yra labai nedaug gėlių, kurios be problemų susidoroja su
situacija "kiaurą dieną svilina saulė", nors begonijos kaip ir nebūtų
labai jautrios. Manau, kad klaida buvo padaryta jas po persodinimo iš
karto išnešus į lauką - per daug radikaliai pasikeitė sąlygos, o augalai
buvo "stresuoti" po persodinimo.

O dėl atgaivinimo, manau, kad tik išbandyti galima, ir idėja su pavėsiu
tikrai ne blogiausia. Aš bandyčiau, blogiau jau nebus :)