Tema: Re: begonijos
Autorius: Movila
Data: 2011-06-09 10:53:53
Sveiki, Mindaugai, aciu uz atsakyma, bet begonijos buvo laistomos. Minejau
,kad jos menesi augo pas mane ant palanges, tai nuo ziedu net lapu nesimate-
tikrai zinau kiek ir kaip laistyti begonijas, kokias trasas naudoti.
Kai nuneseme i balkona, situacija pasikeite- ten kiaura diena svilina saule,
o dar ta liutis bloga darba padare. Po lietaus, pradejo svilinti saule,  tad
geles sunyko- ziedai tapo ,kaip isdziuve. Lietaus latakas sone, ant geliu
srove nebego.
Klausimas yra toks: kokiu budu jas atgaivinti? Ar pades pavesis, gal kas yra
pavesyje sias geles augines, gal tiesioginiai saules spinduliai joms kenkia?
Gintare