Tema: Re: Klaipedos turgaviete
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-04 19:04:21
"Veygr" <noname@nothing.net> wrote in message
news:ha4t13$gd2$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> praieta savaite Klaipedos turgaviete Taikos pr. buvo
> prideta keletoje vietu laukines lasisos, svieziu ikru,
> keleta shlakiu vitrinoje gulejo su pavadinimu "Baltijos lasisa".
> Bendradarbis buvo sia savaite. Mate lygiai ta pati.
> Ar siuo metu lasisines zuvis ir slakius gaudyti galima?
> Ar skambinti i aplinkos apsauga is karto?

Siandien buvau Kalvariju turguje ir nutariau uzsukti i nesenai atsidariusia
Salu zuvys/Pieno zvaigzdes parduotuvele,esancia prie iejimo i turgu.Kas
tikrai nustebino,tai skelbimas ant vitrinos :Akcija :naturaliai uzaugusi
baltijos lasisa(su ikrais) 19.90 lt/kg.
Uzejau i vidu ir tikrai matau kazkuri tai is lasisiniu atstovu,gulinciu
saldymo vitrinoje.Nelabai as skiriu kur yra slakis,o kur lasisa,bet  faktas
kaip blynas,kad vaizdelis labai skiriasi nuo salia gulinciu norvegisku
analogu - apie 3-4 kg zuvis su nemazais juodais taskais ant kuno sonu,bet
zvynai siek tiek zalsvos spalvos.
Na,tai gal kas galite pasakyt ar is to ka parasiau apie zuvies isvaizda
galima spresti ar tai tikrai lasisa?