Tema: Re: IT spinning 2009 varžybos
Autorius: Andrius
Data: 2009-09-15 11:48:42
na bet vistiek te sedi kazkoks sudas , uz nieka manau neblokina

Kokia esama google-analyze.cn nurodymo busena ?

  Svetaine nurodyta kaip itartina - apsilanke joje galite pakenkti kompiuteriui.

Kas nutiko, kai "Google" apsilanke šioje svetaineje?

  Iš 3 interneto puslapiu, kuriuos patikrinome šioje svetaineje per pastarasias 90 dienu, 0 interneto puslapyje (-iuose) rasta kenkejiškos programines irangos, kuri atsisiunciama ir idiegiama be naudotojo sutikimo. Paskutini karta "Google" šioje svetaineje lankesi 2009-09-14, ir paskutini karta itartinas turinys rastas šioje svetaineje 2009-09-14.
  Malicious software includes 17 trojan(s).

  This site was hosted on 5 network(s) including AS49314 (NEVAL), AS9929 (CNCNET), AS48974 (MFOREX).

Ar ši svetaine veike kaip tarpininke ir toliau platindama kenkejiškas programas?

  Per pastarasias 90 dienu google-analyze.cn funkcionavo kaip tarpininkas užkreciant 62 svetaine (-es), iskaitant kdlib.com/, munin.kll.co.kr/, kll.co.kr/.

Ar šioje svetaineje yra kenkejišku programu?

  Taip, per pastarasias 90 dienu šioje svetaineje buvo kenkejiškos programines irangos. Ji užkrete 112 domenus (-u), iskaitant kll.co.kr/, kdlib.com/, kingtutgifts.com/.