Tema: Re: Pasiulymas: menkiu i jura
Autorius: Pi.
Data: 2009-09-09 14:34:31
o tai reikia ir nuvezti dar? as vaziuoju vienas is vilniaus.. taciau po
zvejybos neplanuoju gryzti i vilniu.. tai manau, kad natinka toks
variantas..
o laivo vardo net nepaklausiau.. nes man tai nieko ir nereiskia laivo
vardas.. kapitono tel gautas per rekomendacijas.. tad...
su troleibusu turbut nepavyks nuvaziuoti:)