Tema: Re: OT
Autorius: Dar321
Data: 2009-09-09 07:36:05
O aš manau, kad žvejybai (ne pramogoms), jei neplanuojamos išvykos jūron ir į Kuršmarių atvirus plotus, tadu elektra + 5 ag benzas.
Su galingesniu benzu į parkus nosies kišt nevalia, tad lįst didelėn balon su elektra, turint benzą, tai jau mazochizmas...

Tai mano personalinė nuomonė ir ji nebūtinai turi atitikti jūsų ;)
--

Su pagarba,