Tema: Re: Pratesiant tema apie zvejyba skirtuliais (50 KB!!!)
Autorius: Dar321
Data: 2009-09-02 11:19:57
Todl, kad skritulis i primpico yra didelis ..., nes reikia smgio, kad apversti skrytul, dl ko lydekos danai ispjaudavo uveliok.
Kadais senobj, darydavom patys "pupkes" lydekom (unguriam) tokios formos kaip attach'e. Kadangi val naudodavom 0,5-0,6 tai karosiukai neitraukdavo jo i po gumyts, o lydeka n nepajusdavo. Perjus nuo skrytuli ant toki "pupki", tui kliov faktikai nebebdavo.

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632