Tema: Re: Ligaju ez.?
Autorius: Žemaitis
Data: 2009-08-31 10:32:04
Esu ten zvejojes du kartus atostogu metu -po savaite intensyvios kasdienines
zvejybos - labai sudetingas reikalas. Gyvenau Avinuostos poilsiavieteje.
Teko bendrauti ir su vietiniais. Tie pagaudavo karsiu su gumomis - kitaip
ten ju niekas ir negaudo. Su meskere man nulis. Su spiningu kelis lydekiokus
iki 1,5 kg max. Eseriu pasitaiko, raudziu neblogu. Ežero vanduo labai
skaidrus, gyliai iki 15 m, gilėja staigiai nuo kranto vienoje puseje, kitoje
puseje seklumos....