Tema: Re: Aisetas betimetrinio
Autorius: Dar321
Data: 2009-07-07 19:03:50
Ten gyvuliuoja vienos iš stambiausių stintų ;) Kaliega beveik kasmet nuvažiuoja pas prietelių, ten turinčiu sodybą, ant lado pasėdėt ir stintų palupt.
Kadangi gyliai toj baloj dideli, tai visos žuvies visokio plauko "verslinykam" išnaikint niekaip nepavyksta, ale sumažinta tai labai ženkliai... :(

--

Su pagarba,