Tema: Re: Aisetas betimetrinio
Autorius: Dar321
Data: 2009-07-07 08:05:47
Šioj baloj praėjo mano žvejybos pradžiamokslis ir ~7-8 metai vasarinės žvejybos (žvejojau tada tik 3-jose balose - Aisėto, Alaušo bei Kuršmarių).
Taigis, Aisėte traukdavom pagrinde karšius, o dieną, kol tėvai ilsėdavos, su draugeliu čiupdavom "rapyras" ir velkiaut - tušti negrįždavom. Statydavom ir savadarbes "popkes" lydekoms (skrytuliai tėvams nepatiko dėl savo konstrukcijos).
Buvau kadais nulėkęs kelissyk ten pat po ~15 metų pertraukos - dar pusė bieso pogavau karšiokų, ale >3kg "petelnių" jau nebepakliuvo, ale mečiau ten lankytis, kai pradėjo vandens motociklais kaskart ant plūdžių lipt :(
Dabar, pagal visų balų tendencingą žuvies mažėjimą, r ten turėjo ženkliai sumažėt žuvies.
--

Su pagarba,