Tema: Re: savaitgalis
Autorius: Thomelis
Data: 2009-07-01 08:26:26
sutinku! Ir kone pagrindinis lietuviu bruozas yra pirma pilt i snuki, o tik
paskui susedus aiskintis, nu del ko kodel ir ko iskart nesakiai ir pan. tai
rodo zmogaus baime del ko tokie veiksmai seka viso ko priekyje. Visuomene
abejinga.

Karta atejau i banka reikejo pinigelius persivest, iejo jauna porele,
pasieme taloneli i eile ir isejo laukan. Po 5-10min apsisuku o bachuriukas
apsikabines pana pila is kuloko i pechionkes keleta karta, veidai abieju
sulipe ir putos is burnu drimba is placiai atvertu burnu, o per stikla
matosi tik begarsis vaizdas. Galvoju, nu dabar tai neliksiu abejingas,
apsidairau-banke zmoniu kokia 30 buvo nes per pietus patikiau, nieks nieko
nemato stovi ramiai, mano mintyse sukasi mintis einu pilu i snuki, kvieciu
mentus ir pan. Dar 1 min.as jau duru link, ogi ziuriu jie jau karstai
apsikabine, mergaite asras valosi i rankove ir pasipila kruva bucinuku,
"PLE" galvoju nu nx, pirma mintis o jai jau buciau pyles i snuki ir
pabandykit nuspet scenariju kas butu toliau buve...neveltui sako i
seimyninius barniu nieko lyst.