Tema: Re: savaitgalis
Autorius: VP
Data: 2009-06-30 18:05:30
Va chia ir yra pagrindine musu problema. ne kvaili istatymai, ne "mistiniai
brakonieriai"...
tiesiog vienas "netychia" pastoviai upetakius ant sieko gaudo, kitas spalio
viduryje lashishinese-shlakinese
upese su morkavu 6-8cm vobleriu shapalu ieshko (ir ko tie shlakiai kimba?
neimanoma net)...

chia ne konkrechiai priesh tai  buvusio posto autoriuj skirta, chia tik
shiaip, pamastymai...

kada suprasim kad jei pats ieshkai kaip nesilaikyt istatymo ir manai kad "nu
juk nieko chia tokio", tai ko stebetis
kad ir kitas nesilaiko... ir paskui kaltinkim visus aplinkui, kad ner gamtos
apsaugos, kad nesaugu gatveje,
kad baisu del savo vaiku sveikatos ar gyvybes... juk jei tau0man-jam
vienodai ant to kas galima ar ne, tai
kokia diena kazhkam pasidarys labai smagu per darzhelio zhaidimu aikshtele
su dzhipu prasilekt, ar
lauzha susikurt ish tamstos ar tamstos automobilio... ir tai panashu kad tai
greitu laiku bus beveik norma...