Tema: Re: paroda
Autorius: Romas
Data: 2015-05-19 09:23:15
parodai skirta teritorija tai krepsinio aikste  su uzribiais (tik)
dali teritorijos uzeme automobiliu ekspozicijos .
3 stendai po 12-15 m' skirta zukles prekem.
pora stenduku - teisingi apatiniai drabuziai .
keli stendai su saudymo priedais, keli stendai su peiliais ,
austriskas katamaranas ( tas tikrai geras) .
Kaip egzotika - keli stendukai su laukiniu gyvunu ragais, kaukolem .
ant skersinio tupejo 2 gyvi sakalai - grazus, tikrai grazus.
pora sendu su desromis , na valgyti gamtoje juk reikia, na ir pabaigai
keletas keturraciu.
is zukles prekiu patiko visokie sintetiniai vabalai /masalai naturalaus dydzio.
kaip egzotika - ivairus poroloniniai masalai , idomios1-1.5-2 cm blizgutes sapalam
ir panasiem valgytojam.
idomus USA spiningai twicingui .

taip neatvaziavo rusai, negavo vizu .
tai o kur lenkai , cekai, ir kita Europa ??
ir kur Lietuvos atstovai ivairiu gamintoju ??
manau visus realiai isgasdino ( nezinau ar tikrai) mokestis uz dalyvavima.

zodziu - fiasko pilnas

Romanas