Tema: Re: paroda
Autorius: servisas
Data: 2015-05-18 13:44:29
As ziurejau ziurejau, buvau ir laiko issiprases is zmonos, bet po keliu
rastu atsiliepimu nusprendziau geriau namie pabut.
O tenai rimtai taip prastai? Organizatoriai skelbe, kad tikisi 100
tukstanciu surinkt ziurovu. As taip is anksto primeciau, kad duok dieve 20
tukst gal ir iseitu prisaukt.
Tai kas tenai vyko, buvo zmoniu, nebuvo? Turejo buti laisvalaikio apranga ir
siaip kazkas link smagaus laiko leidimo. Susidaro ispudis is keliu
komentaru, kad gelezinkelio turguje didesne paroda buna kiekviena diena, nei
tenai ;)