Tema: Re: Pagautos zuvies laikymas
Autorius: karolis
Data: 2014-10-24 11:58:26
:))
apsviesk mane, kas tas "paleidziam ziaunas" ir ka tai duoda?

"Marius Staniulis"  parašė naujienų news:m2d16a$n5a$1@trimpas.omnitel.net...

taigi netik užmušam, bet ir žiaunas laisvėn paleidžiam, neretai išvalom
vidurius išsyk ir dilgėlėse krepšyje laikom.

bet dažniausiai, tais retais atvejais kai nepaleidžiam kokio kiršlio
namo, nusivalom, pasūdom ir po 20-30min. ant batonėlio dedam ;)