Tema: Re: Pagautos zuvies laikymas
Autorius: Petka
Data: 2014-10-24 10:00:56
Pritariu Mariui. Kukanas skirtas žuvį laikyt vandenyje, o ne tampyt po
krantą. Nepakeičiamas dalykas žvejojant iš valties arba sėsliai nuo
kranto. Vaikščiodamas ir spiningaudamas aš kartais naudoju kukaną ir
paslepiu kur nors pririšęs prie krūmo. Bet yra rizika, kad grįžęs
neberasi nei žuvies, nei įnagio...
---
Petka