Tema: Re: Q: echolotas poledinei zuklei/kartais is valties?
Autorius: Petka
Data: 2014-09-05 08:49:20
Aš savo Praktik 6 pro nusipirkau pagal skelbimą. Gali pirkti nors ir
šiandien:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/nauja-echolota-praktik-r-6pro-15796969.html
O 7 aH akumas tai ir šaltyje laikys normaliai - ne dieną ir ne dvi -
ilgiau. Tik kuo galingesnis, tuo didesnis ir sunkesnis tampymui. Mano
Piranha max ir 4,5 aH baterija laikydavo savaitę, gal net ilgiau. Visą
laiką gi nelaikai echo įjungto. Jei nenorėsi bardako su laidais ir
akumu, reikės nusipirkti ar susikonstruoti krepšį nešiojimui, pirktinis
apie 150 Lt... Daug papildomų išlaidų su nešiojimui nepritaikytu
echolotu. Gali pabandyt ieškot "portable" varianto žiemai. Naudojau gerą
pusmetį tokį:
http://www.b-a.eu/en/p115017/Echolotas-Humminbird-PiranhaMax-160-Portable
Nežinau kaip su tais "navarotnais" echo, bet kad jie tikrai daugiau
energijos valgo, tai faktas. Be to eketėj nereikia tų visų pribambasų.
Reikia, kad rodytų gylį, kliuvinius, žuvį, dugno struktūrą ir viskas. Tų
3D interpretacijų iš viso nereikia. Kai perpratau kas ir kaip,
dažniausiai naudoju procesoriaus neapdorotus duomenis - flešer režimą.
Na geriausiai būtų jį pamatyti gyvai - aš taip pat abejojau, bet kai
pamačiau kaip veikia, supratau, kad reikalingas daiktas. Nesigailiu.
Beje, mačiau kaip veikia kitaiskas analogas - iš karto supratau, kad man
jo ir dykai nereikia :)
Tiek žinių.
---
Petka