Tema: Re: Q: echolotas poledinei zuklei/kartais is valties?
Autorius: Jantar
Data: 2014-09-04 22:50:34
Galvojau apie praktik, bet kad ji tik rusijoj parduoda, reikia tartis su
atvezimu, o sitas bus perkamas ne Lietuvoj ir jau gana skuboka.  Is pradziu
galvojau apie maza nespalvota, bet pagalvojau, kad man bus naudos su valtele
ir is HDI, nes ir siaip norisi kuo geriau matyt, kas ten tam dugne. Bandysiu
naudot 7 Ah gelini akumuliatoriu, kiek jis gali laikyt ziema, jei nors
dalinai bandyciau apsaugot nuo salcio? Galetu istraukt pusdieni? Kaip tie
geliniai, turbut galima butu saugiai ir I kisene isidet, kad nesusaltu?
Na, blogiausiu atveju spalvotas liks grynai valtelei, o ziemai teks kazka
mastyt, gal praktik ar kazka panasaus...

---