Tema: Re: Vokė
Autorius: spakainas
Data: 2014-07-17 10:19:54
Iš Dūkštų pusės, t.y. iš dešiniojo kranto. Dėl rėvų supratau - ten jų
visas posūkis pilnas, ir dar toliau matosi.
O kaip upėj žolėse veikia tos nekimbančios už žolių rapala blizgės, gal
bandėt kas? Aš šiek tiek pamėčiau, bet darbas įspūdžio nepaliko kažkaip.
(tokios: http://www.kibk.lt/categories/1705-rapala_minnow_spoon_z).