Tema: Re: Vokė
Autorius: spakainas
Data: 2014-07-16 16:40:16
Supratau.
p.s. buvau šeštadienį Nery prie Dūkštų, ten prie tos salos. KAIP jūs iki
jos dabrendat? Baisu pasidarė kad srovė nenutemptų (net prisėmiau biškį
per bridkelnių viršų). Mačiau kiršlioką ir kelis galingus išėjimus kitam
krante, prie salos. Keliese su plūdine sėdėjo, karšioką netoli kilogramo
įvaldė ant slieko, o man ant sukrės - šnipštas. Prie salos reik bandyt,
bet baisu brist :D