Tema: Re: Ivardinkit zuvis
Autorius: Vegys
Data: 2014-04-15 19:56:12
Kaip GA atskirtų - nežinau. Gal kokį nors tyrimą darytų ? :)

Šiaip ... Nemoki p.... nereikia lyst :) Neatpažįsti žuvų - negaudyk arba
jas paleisk. Tikriausiai taip. Čia pusiau juokais. Bet ir pusiau rimtai.

Pagavus mailiaus (kas leidžiama iki 30 vnt) tikrai gali būt sunkoka
atskirti, ar tai 5 cm šapaliokas, meknė ar kuoja. Bent jau man taip
atrodo, kuris šapalų / meknių negaudo. Aš galiu nepažįstamas žuvis paleist
(ant mailiaus apskritai nepamenu kada gaudžiau), bet ar visada taip
padarytų vaikai, jaunimas, kurie galbūt dar ir nesugeba pilnai įsisavint
taisyklių niuansų ? Aišku, čia tik teorija, negirdėjau tokių atvejų, kad
baustų vaikus už 5, 10 ar 20 cm šapaliukus.

Be to nukrypsiu šiek tiek į šoną. Taisyklės sako :
"Leidžiama gaudyti masalui žuveles ir uodo trūklio lervas vienu tinkliniu
samteliu masalui gaudyti, kurio skersmuo – ne didesnis kaip 1 metras,
tinklo akutės – ne didesnės kaip 10 mm. Vienos žvejybos metu vienam
žvejui leidžiama sugauti ne daugiau kaip 30 vienetų karosų, kuojų, ešerių
ir kitų rūšių žuvų jauniklių, išskyrus plėšriąsias žuvis, Taisyklių 12.1–
12.3 punktuose išvardintas žuvis, į Globojamų žuvų ir vėžių rūšių sąrašą,
patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 1999 m. kovo 31 d.
įsakymu Nr."

Galima sužinot, kas yra plėšri žuvis ??? Visad maniau, kad ešerys plėšri.
Bet ešerio jauniklius galima imt masalui. O pūgžlys plėšri ar ne ? Aš
manau kad irgi plėšri. Ale gautųsi, kad jo imt masalui negalima. Kai kas
aukšles spiningu gaudo (apie tokius plėšrūnus kaip raudės net nekalbu :)
) - tai gal anų irgi negalima naudot masalui ?

Tai vis tik, kuri žuvis yra plėšri ir kuri ne (kurią galima gaudyt
masalui) ? :)

Tiek šiam kartui :)

VE