Tema: Re: Ivardinkit zuvis
Autorius: servisas
Data: 2014-04-15 17:00:24
Cia aisku, gerai pastebeta, tik man kyla toksai durnas klausimas- nuejai i
upeli ir prisemei su uzuolaida visokio mailiaus. Uzejo GA. Nu ir skaiciuojam
baudas :) O kad zuvys po 1.5 cm, uz matyli vos didesnes. Kaip jie kazi tada
atrinktu, kas kur? Kaip atskirtu kuoja nuo strepecio/sapalo/meknes/auksles
?:) O lasisa nuo upetakio? O jei neturedamas ka veikt, prisemei ikru su
zvyru ir ant akiu mailius pradejo ristis, kaip tada? :)