Tema: Re: Zvejyba Suomijoj ar Svedijoj
Autorius: Bastunas
Data: 2014-04-07 20:37:53
Tokiose kelionėse dalyvaudavau Sibire, tai parupo ar sudėtinga susirasti
malūnsparni Suomijoj ir kiek valanda skrydžio gali kainuoti. Metai padare
savo, todėl savaite plaukti prieš srove ar temti manta pėsčiomis nebėra
noro, o pažuvauti nuo katamarano rupi, juolab, kad Suomija dabar pasiekti
butu lengviau, nei Sibiro glūdumas

"Brolis"  parašė naujienų news:lhtt9o$li$1@trimpas.omnitel.net...

gal ketvirti metai iš eilės keliausiu į skandinavijos šiaures.
tikslai - kiršliai, upėtakiai, sykai, vietiniai taimeniai.
esu žvejojęs ir leidęs nemažai laiko Kautokeino, Lateseno, Konkomaeno,
Romaeno, Poroeno, Sylte, Kongsfjord upėse. Romajarvyje, Kilpisjarvyje,
Norvegijos fjorduose nuo kranto spiningu - Stoorfjordas, Altafjordas,
Nordkape net lašišų nuo kranto įkirtę buvom (pernai, su čia karts nuo
karto parašančiu A Daba Gerai). A Daba Gerai dukra pernai nuo kranto
įkirto uotą :D

esu keliavęs ten ir gyvenęs 2sav. dviejose stovyklose, esu turėjęs sunkų
2,5 sav. žygį pėsčiomis kylant į "kalnus", vėliau žygiuojant tundra
(apie 50-60km) pasiekus plaukiamus vandenis, tęsti žygį kalnų upėmis.
esu keliavęs aplink visą finmarką busiuku dviem šeimom. ir dar yra tekę
maltis su lašišiautojais Bjotsfjoro apylinkėse - tik mes ten net
nepažvejojom normaliai, lašišiautojams buvo nekiba, kitiems - netinkamos
upės.

šiais metais malūnsparniu užsimesime iki Porajarvio ir leisimės
slenksčiais ir ežerais žemyn srove iki Lateseno žiočių - daugiau
žvejybinė kelionė laukia.

keliones "nuo - iki" planuoju pats. pradedant tikslu, baigiant
skaičiavimais kiek, ką ir kada valgyt reikės.

ne starkiai, lydekos ir ešeriai, bet jei domina kas iš tokių kelionių -
mielai pasidalinčiau patirtimi. pasirinktais maršrutais, darytomis
klaidomis, kainomis ir panašiai.