Tema: Re: Zvejyba Suomijoj ar Svedijoj
Autorius: Brolis
Data: 2014-04-07 13:05:44
gal ketvirti metai iš eilės keliausiu į skandinavijos šiaures.
tikslai - kiršliai, upėtakiai, sykai, vietiniai taimeniai.
esu žvejojęs ir leidęs nemažai laiko Kautokeino, Lateseno, Konkomaeno,
Romaeno, Poroeno, Sylte, Kongsfjord upėse. Romajarvyje, Kilpisjarvyje,
Norvegijos fjorduose nuo kranto spiningu - Stoorfjordas, Altafjordas,
Nordkape net lašišų nuo kranto įkirtę buvom (pernai, su čia karts nuo
karto parašančiu A Daba Gerai). A Daba Gerai dukra pernai nuo kranto
įkirto uotą :D

esu keliavęs ten ir gyvenęs 2sav. dviejose stovyklose, esu turėjęs sunkų
2,5 sav. žygį pėsčiomis kylant į "kalnus", vėliau žygiuojant tundra
(apie 50-60km) pasiekus plaukiamus vandenis, tęsti žygį kalnų upėmis.
esu keliavęs aplink visą finmarką busiuku dviem šeimom. ir dar yra tekę
maltis su lašišiautojais Bjotsfjoro apylinkėse - tik mes ten net
nepažvejojom normaliai, lašišiautojams buvo nekiba, kitiems - netinkamos
upės.

šiais metais malūnsparniu užsimesime iki Porajarvio ir leisimės
slenksčiais ir ežerais žemyn srove iki Lateseno žiočių - daugiau
žvejybinė kelionė laukia.

keliones "nuo - iki" planuoju pats. pradedant tikslu, baigiant
skaičiavimais kiek, ką ir kada valgyt reikės.

ne starkiai, lydekos ir ešeriai, bet jei domina kas iš tokių kelionių -
mielai pasidalinčiau patirtimi. pasirinktais maršrutais, darytomis
klaidomis, kainomis ir panašiai.