Tema: Re: Ka galima pagauti Baltijos juroje plaukiant
Autorius: Romas
Data: 2014-04-07 11:42:10
plaukdavau is Klaipedos menkiu i jura. Manau nuplaukdavome su "organizuota"
zukle 12 zveju komanda , dideliu laivu  ne maziau 2-3 km nuo kranto.
Kiek pamenu gyliai buvo apie 60 m .
Turesite burlaivyje exolota, ir kai stosite juroje , pasisienkite , jei imanoma
stoti , kai exo rodys zuvi , gyli.
O toliau juk nesudetinga turint nors kazkiek tinkamus irankius kazka pasigauti
atrakcijai , zuvienei. Net pasiemus koki galingesni spininga, 30-50 g galvakabli , ir
bile kokiu
pagal dydi guminuku , netikiu, kad nepagausite. Geriau butu pintas valas.
jei pilnas stilis , stovesite ant inkaro , nematau bedos uzmeti dugnine , su keleta
kabiuku,
ir papuostu krevetemis virtomis. Pleksne kepta skanu labai ::)) O atrakcijos mase ::))

Romanas