Tema: Re: Ka galima pagauti Baltijos juroje plaukiant
Autorius: Bastunas
Data: 2014-04-06 15:58:46
Plaukiant su bure ne labai ka pagausi. Dreifuojant gali tiketis kokios
menkes, bet ir tos bet kur nesilaiko. Mano nuomone imti meskere tikrai
neverta. Spininga gali pasiimti su 250 gramu pilkeriu ir guminukais. Gali
bandyti gaudyti lasisa, bet jas pagauna tik rimti to reikalo zinovai. Geriau
pradziai paziurek kaip gaudo kiti, bet naujokams dazniausiai pasiseka,
bandyk.

"megejas"  parašė naujienų news:lhr4kd$l3b$1@trimpas.omnitel.net...

Nusimato geguzi paplaukiojimas nuo Klaipedos iki Latvijos buriniu laivu.
Ar imanoma kazka pagauti plaukiant ?
nes siaip tai esu zuvaves tik LT ezeruose ir nesu aistringas zvejys,
bet kadangi taip cia i kompanija pakliuvau, tai manau ar verta imti kokia
meskere ar ne ?
nes itariu vistiek kazkur juroje ir pastovesim...
bet toli nuo kranto...
tai kokiu budu su kuo ir ant ko ten zuvaujama... sakykism ~2km nuo kranto
....?

Aciu uz patarimus.