Tema: Re: Savaitgalis
Autorius: Arvis
Data: 2014-03-31 14:25:03
"spakainas" <spakainas@mail.ru> parašė naujienų pranešime:lhbgrk$alc$1@trimpas.omnitel.net...

> E? kaip suprast? Ji ten lyg ir neišnuomota?

> Pastebėjau, bent jau vietos prie salų tai tragedija - lelijos iškilnotos
> nuolat būdavo, toks vaizdas kad visur tinklai statyti ar su elektra
> važinėta. Nors pvz Balskų užtvankoj tai salačiai pernai gausiai aktyvūs
> buvo, tik niekaip nesisekė sugaut velniūkščių ;]
> Bet aš kalbu apie Jūros ruožą tarp Pajūrio ir Bikavėnų. Greičiausiai kad
> vanduo kaltas.
> Galvoju vėliau pabandyt aukščiau Pajūrio.

"Po Bikavėnais" ir aš pernai ant mikriuko smaginausi gana rezultatyviai. Bet vėlesniu metu, gal apie balandžio vidurį/pabaigą pradėjau.

O kad mūsų rajone gamtosauga tebemiega, tikriausia tiesa. Kolega buvo prieš porą savaičių Jūroje apie Pajūrį, tai sakė matęs kelis šapaliokus pilvais į viršų. Tikrai ne iš bado jie nusigalavo, manau.