Tema: Re: Savaitgalis
Autorius: spakainas
Data: 2014-03-31 13:43:00

2014.03.31 13:08, Arvis rašė:
> Į Jūrą tik su mano leidimais:)

E? kaip suprast? Ji ten lyg ir neišnuomota?

> Ne tiek per anksti, kiek vanduo "negeras". Buvau prieš maždaug 3 savaites, kai vanduo buvo geras - vieną gražų pačiupinėjau.
> O šiaip Jūra aukščiau Balskų gerokai nustekenta yra. Gerokai:(

Pastebėjau, bent jau vietos prie salų tai tragedija - lelijos iškilnotos
nuolat būdavo, toks vaizdas kad visur tinklai statyti ar su elektra
važinėta. Nors pvz Balskų užtvankoj tai salačiai pernai gausiai aktyvūs
buvo, tik niekaip nesisekė sugaut velniūkščių ;]
Bet aš kalbu apie Jūros ruožą tarp Pajūrio ir Bikavėnų. Greičiausiai kad
vanduo kaltas.
Galvoju vėliau pabandyt aukščiau Pajūrio.