Tema: Re: Medines valties remontas?
Autorius: at <milaslt\@(at)yahoo.com>
Data: 2009-05-05 22:39:13
Lynas wrote:
> storai užsmaluota valtis, ypač dugnas, tikrai greičiau pūva. Dar seni žvejai mano krašte pataria - nelaikyk sausos valties
> ant saulės, nes "perdzius ir plyšiai atsiras dar dzidesni". Jei plyšiai gerai užsandarinti, tai parplaukę dar vandens kažkiek pripila,
> kad lentų išbrinkimas išliktų. Sandarina po žiemos paprasčiausiai su pakulomis arba net skudurais ir statybine smala, kaitina
> benzinine lietlempe.
Nezinau, 7 metus smaluoju valties dugna nuo pat naujos ir nepasakyciau
kad jis puna. Atvirksiai, pernai keiciau vieno sono virsutine lenta,
siemet kito, nes visiskai nupuvo. Jos niekad nebuvo smaluotos ir vandeny
nemirksta, o pirmos supuvo. Taip kad tas dugno puvimas man labiau i
legenda apie ungurius ant kranto valgancius zirnius panasu.