Tema: Re: Medines valties remontas?
Autorius: priest
Data: 2009-05-05 09:06:48
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:gtoi9f$ra3$1@trimpas.omnitel.net...
> Naudojant smala,garantuotai gaunamas geras rezultatas.Bet stai vienas
> paezeres gyventojas zvejas man aiskino,kad uzsmaluota valtis labai greit
> supuna.

Manau, kad jis buvo teisus: valtyje vis vien būna daugiau ar mažiau vandens,
vasarą tą vandenį šildo saulė, o medinės valties grindys tiesiog šunta ir
pūva tame šilltame vandenyje lyg smaluotam bliūde.

Mano išbandyti medinės ( lentinės ) valties hermetizavimo būdai ( abu
pakankamai veiksmingi, nors ir ne idealūs):

1. brangesnis, sunkesnis, bet efektyvesnis- nusipirkti bituminės mastikos
( skirtos stogo dangų sandarinimui), ja nutepti valtį bent 2 kartus. Bent
jau man tada valtis praktiškai visai neleisdavo vandens. Bet iš principo-
tai tas pats smalavimas, tik ta mastika gatava, jos nereikia šildyti, imi
teptuką ir tiesiog tepi. Kai suaušta- gaunasi panašus į gumą sluoksnis.
Smirda ji nerealiai, tepti geriausia vėjuotą dieną. Aš naudojau tokią (
http://www.senukai.lt/index.php?&cl=details&anid=000050810730), bet galima
ir kitokią.

2. Pigesnis, paprastesnis, bet ne toks efektyvus: nusipirkti Soudal firmos
"Aquafix" hermetiko(
http://www.soudal.lt/product/view/id/55--hermetikas-dregniems-pavirsiams-aquafix/uploads/files/aquafix_l.pdf)
ir juo užtepti plyšius, tarpus, įskilimus. Dirbti labai lengva ( tik
patartina naudoti gumines pirštines, nes labai stipriai prilimpa prie rankų,
po to labai sunku nugramdyt), labai gerai hermetizuoja, limpa net prie
šlapios lentos. Bet juo nenutepsi viso paviršiaus, kažkur vis vien liks
tarpeliai, todėl kažkiek vandens į valtį sunksis.

Jeigu valtis nauja, vis tik siūlyčiau sandarinti Aquafix-u, jeigu ir sunksis
kažkiek vandens- nėr didelės bėdos, užtat valtis ilgiau tarnaus.

priest