Tema: Re: Kokia žūklė perspektyvesnė – verslinė ar mėgėjiška?
Autorius: Dar321
Data: 2009-04-16 14:20:46
Nelabai supratau tą "tendencingumą" - nejau turėjo parašyti, kad verslinykai yr jėga ir tik jų dėka mes turime vidaus balose žuvies? Tad steigiam kuo daugiau artelių, išnuomojam jom visas balas ir tegu liuobia visas jas tinklais iš peties, kad kuo daugiau žuvies jose atsirastų...

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632
E-mail: info@kupritas.lt
www.kupritas.lt

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:gs72m4$haq$1@trimpas.omnitel.net...
zinau, bet kuo tai susije su tendencingu straipsniu rasymu tai nesuprantu. ir nesuprasiu, galit neaiskint :)