Tema: Re: Kokia žūklė perspektyvesnė – verslinė ar mėgėjiška?
Autorius: Dar321
Data: 2009-04-16 13:37:28
Tai ar žinai, kad taip ilgai mūs visų (žvejų mėgėjų) lauktas jau paruoštas "kirkilinės/paulauskinės Co" įstatymas, išspiriantis lig 2013 metų verslinykus iš visų vidaus undenų, DEJA, praeitą savaitgalį verslinykų ir koncervų seimo komisijos iniciatyva, sugrąžintas pataisyti/perdaryti... Einama lig to, kad priešingai nei buvo planuota, verslinykams dar daugiau laisvės duot'blia :(((

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632
E-mail: info@kupritas.lt
www.kupritas.lt

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:gs6qpq$3oa$1@trimpas.omnitel.net...
nu tai bet kam taip tendencingai rasyt.. parasytu normaliai. nesuprasiu as vistiek