Tema: Re: Silkes gamyba
Autorius: Romas
Data: 2009-04-14 10:54:20
zuvi supiaustai pagal pageidaujama dydi, bet stimele galima ir nepiaustyti,
tik nuimti galva, ir isimti vidurius
dedi i dezute ar kitoki inda, sumaisai su svogunu smulkintu
pusiau  griezinukais. Dedi druskos, lauro lapa, pipira juoda.
Uzpili 9% acta kad apsemtu, ir tokiai zuviai kaip strimele uztenka 12-15 min
buti acte, bet kas 3-5 min reikia zuvi pavartyti , kad  susiglaude vietos irgi gautu
acto.
nupili acta, jei nori svelnesnes silkes leisk ilgiau actui nusivarveti ,
gali valgyti is kart.
jei nori dar skaniau ( bent man tai yra) , supiaustai antra svogunu norma,
dar pabarstai malto pipiro , ir uzpili megstama aliejaus rusimi kad apsemtu.
po nakties su karstomis bulvemis .....skanuuuu

2 Kg valytos zuvies
2 vidutines galvos svoguno ( jei su aliejumi X2)
desertinis be kaupo saukstas druskos
gal 6 -8  pipirai, pora lauro lapu palauzyk
ziupsniukas maltu pipiru.
kam patiks - keli gvazdikeliai.
svogunas tik tikras, ne spalvoti

skanaus