Tema: Re: valas spiningui
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-04-13 15:27:17
tau arba pasitaike, arba keisk ta rite, arba buvo problemu su rite.  kaip
tik juo uzvakar (apie 20lb - 0.21mm) nuo ryto iki vakaro atsvaisciau
juroje - nei vienos barzdos. tuo paciu valu, tik gal keliom h trumpiau nei
as, kolega siuntinejo zilvina i saule, nei vienos barzdos. uztat pirmos
dienos puseje, teko stebeti vieno zuklio kancias: kas antras metimas -
barzda. valas cormoran, rite cormoran, o spinas... romada...

butent powerstrike pintukas, jokiai budais ne PowerPro - ano priesui
nerekomenduociau, nors daug kas gaudo ir patenkinti... as jo isbandziau bent
tris diametrus, pirkau skirtingos parduotuvese, man jis ejo kusimis, matyt
del savo plokstumo retkarciais sulysdavo vija po vija ir istraukdavo
kilpa...
cia nuoroda i powerstrike:
http://www.theanglersconnection.com/tac/powerstrike.shtml

ne ne powerPro, powerStrike, vyniojamas nuo babinos 40ct/1m kaina