Tema: Re: valas spiningui
Autorius: VP
Data: 2009-04-06 11:33:53
Kiek pamenu PE buvo ir plonesnio ir storesnio... ploniausias kuri pamenu
buvo 0.12... realiai pats naudojau 0.15,  0.19
ir 0.21...
mano pastebejimai ish ankstesniu metu buvo tokie, kad... pirmais metais kai
pirkau buvau labai patenkintas,
antrais - kazhkaip pastebejau kad lyg ir silpnesnis, trechiais - perejau
prie storesnuio valo, nes 0.15 jau gerokai
"per  lengvai" nutrukdavo (pirmais metais pilnai pakako man stiprumo!)...
shiemet dar nepirkau, tad negaliu komentuot...