Tema: Re: keptos zuvies marinavimas
Autorius: Povilas
Data: 2009-04-12 14:38:15
"Delfinas_work" <pagrindas @ gmail.com> wrote in message
news:grqf6t$cj6$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip reik pamarinuoti kepta zuvi?
> Siaip strimeles sako eina, ir skaniausios jos keptos+pamarinuotos. IKI
> parduotuvej strimeles ziurejau kad 0.98Lt/kg, tai igijau kelis kilogramus,
> o va kaip skaniai paruosti nezinau.
> Ir dar, kaip marinuoti stintas? Mielai recepta ziemai issisaugociau.

Man tai svieciaisi,kad nera didelio svarbalo ar tai bus stinta ar strimele
ar silke.Visos sios zuvytes marinuojasi daug maz vienodos sudeties marinadu.
As ruosiu marinada is tokiu daliu:

1 ltr verdancio vandens
sakniavaisiai: morka,svogunas,salieras,petrazole
kvapusis pipiras
juodasis pipiras
lauro lapelis
75-100 gr acto 5 % stiprumo (labai gerai tinka actas su zolelem)
2 v.saukstai druskos
6 v.saukstai cukraus

I salta vandeni sudedu darzoves (jei neturi,is bedos gali naudot
"kubeli",bet jis turi specifini skonio stiprikliu skoni + daziklius,tai as
vengiu ji vartot) ,prieskonius ir duodu jiems pavirt 10 minuciu.Tada supilu
acta ir druska su cukrum.Vel paverda iki uzvirimo.Duodu atsalt.Siuo marinadu
uzpilu miltuose apvoliotas ir iskeptas zuveles.Po 12 val,zuveles pilnai
tinka vartojimui.