Tema: Re: kuo tept rites?
Autorius: Andu
Data: 2013-03-21 01:10:35
Pirkdamas normalų multiką gauni tik skysto tepaliuko (oil), kuris yra
skirtas tik minimaliai profilaktikai (pvz. - špūlės ašelių galams ar greitam
valo vediklio sutepimui), o tiršto tepalo (grease), skirto dantračių ir kitų
vidaus mechanizmų tepimui tenka pasieškoti pačiam ;)
Be to, nelygink savo jūrinės "lebiodkės" su lengvos klasės baitcast tipo
"muiline", su kuria nesunkiai užmetu masaliukus sveriančius kad ir 3,5-4 g
:-P Stambios jūrinės ritės, taip pat, beje, kaip ir visos beinercinės, yra
mažiau jautrios tepalo kokybei.

Andu