Tema: Re: kuo tept rites?
Autorius: Romas
Data: 2013-03-20 16:16:32
gal ir teisus esi, bet manau perkant gera multika pokuoteje gausi ir tepala.
bent as pirkdamas Penn multika radau pokuoteje..
mano mintis apie tepalus liecia atveji - reikia kazkuo sutepti , nes jauciu kad
stringa.
vaikysteje , kai naudojau "nevskaja" rite , kaime budamas asi sutepdavau paprastu
sviestu, ir patikek
dirbo normaliai , na bent geriau nei is vis netepta

Romanas