Tema: Re: termoapatiniai
Autorius: Petka
Data: 2012-12-03 16:18:51
Šnekam apie skirtingus dalykus - tamsta apie storesnį flisinį antrą
sluoksnį (Norfin cosy line - šviesiai žali), aš apie ploną pirmą -
Norfin Thermo line (tamsiai žali).
Bet nelabai svarbu - man abu jie nepatiko. Žinoma, kol nebandžiau kitų -
buvo gerai. Be to mano patys pirmieji - kai dar rinkoje nelabai ko ir
buvo daugiau. Bet čia kiekvienam savo. Rankos su tais senoviniais
šviesiai žaliais geriau vandenin nekišt - neišdžiūva rankogalis, kuris
yra ar iš medvilnės, ar iš kito kokio drėgmę geriančio trikotažo su
guma. Kelnių gumytė tai iš viso nesusipratimas ir užknisantis dalykas.
Gal naujesni modeliai ir patobulinti - nežinau. Guli pas mane kaime
visai nauji na vsiakij požarnyj - o šiaip žūklėn neimu. Gal reikia? Tie
šviesiai žali - kur dabar nebegamina.
Na už tokią kainą aš gal per daug tikiuosi. Normalūs apatiniai kainuoja
2X, 3X kart daugiau...
---
Petka