Tema: Re: termoapatiniai
Autorius: Petka
Data: 2012-12-03 13:41:40
Man Norfino termoapatinii nepatiko - greit susivėlė gumuliukais, o ir
kvapą kažkokį cheminį specifinį turi. Geriau jau imti brangesnius. Yra
lietuviškų http://www.thermowave.lt/ - jau geriau šitie, arba siūnami
lietuvoje http://www.termoswed.com/dist.htm
Geriau žiūrėti brangesnius su antibakteriniu efektu. Na ir reiktų prie
komplekto kokių flisinių šiltų apatinių, kad nesušaltum. Naudoju
Thermovawe Gaga - patinka, taip pat turiu suomiškus medžiotojiškus, tik
nežinau ar yra Kaune - taip pat geri:
http://www.aprangagamtai.lt/product_info.php?cPath=142_143&products_id=399
http://www.aprangagamtai.lt/product_info.php?cPath=142_143&products_id=400
---