Tema: Re: Batukai ?iemai
Autorius: Petka
Data: 2012-11-29 10:34:53
Tai man jie irgi patinka/patiko, kol termoplastikas nesuskilo. Gal
brokas - rusais pasitikėt nelabai galima - gal toj partijoj kokį
komponentą padų liejyklon nu3,14zdino... :). Kai kur deklaruoja, kad jų
apavas skirtas iki -45, kitur -25, o Antarktidai nieko nerašo, nors
berods ant dėžės buvo -40. Na bet gal čia reklaminis triukas, o realiai
atlaiko tik -20. Tai vat ir nežinau kame čia kampas - faktas, kad
medžiaga paseno. Gal taip turi būti - nieko amžino nėra. Bet faktas ir
tas, kad daugiau Roksplasto nepirksiu... Dar faktas - per brangūs jie
savo klasėje - už tokią kainą galima rast daniškų, kanadietiškų,
amerikoniškų analogų. Kur manau padas nuo šalčio neskils.
---
Petka