Tema: Re: Batukai
Autorius: VE
Data: 2012-11-28 22:22:31
Kalbu ne apie kelias valandas, o apie žūklę. Ir ne vaikštant, o sėdint
(plūdinukė, stintelės, etc)
Kojines naudojau normalias vilnones arba merino vilnos (tiesa, ne super
duper šiltas, o vidutiniškas).
Žinau ne vieną, kuriam su tais batais irgi kojos šąlo, kurie atsisakė šių
batų. Tiesa, žinau ir kuriems jie tinka :)

Kad jie šilti - manęs neįtikinsit :) Jūsų įtikinėt irgi nesiruošiu. Prieš
tai turėti Roksai tikrai šiltesni - su anais ne kart prie -20 atžvejota
dieną ... Tiesa, anie kitų trūkumų (ir pliusų) turi.