Tema: Re: klausimas del saldytos zuvies
Autorius: Jocker
Data: 2012-11-05 23:44:36
o man su lydeka niekada (kol kas) nebuvo bedu.... praktiskai visada darau
file, file neplaunu, o sukisu (rankiniu budu) i maistinius maiselius kiek
imanoma stengiantis be oro. Kameroj prie minus 18C issilaiko 3-8 menesius be
skonio ar kvapo pakitimu.
Pastebejau, kad tik plauta zuvis veliau atsildzius issauseja. Kitas
variantas del sausumo - namo parnesu max iki 2,5kg lydi, nes virs sios ribos
mano seimynai iskaitant mane pati jau zuvies mesa kitokia, kazkokia
sausesne, kietesne. Gal kas sakys - ir 10kg lydys tusintas grietinej ne
sausas, bet man
lydis virs 2,5 - tik statistika su sugrizimu atgal i vandeni, bet ne
garuojantis trofejus ant seimos stalo :)

Siaip laukausi praktikos (ta pati sako ir cia meskeres broliai/seses) - kiek
imanoma greiciau sutvarkyt zuvi: isimt vidurius, ziaunas, saldoma zuvi
neplaut, o nuvalyt skudureliu, nusausint, esant galimybei i vakumini maisa,
neesant galimybei - rankiniu budu i maistini maisa kiek imanoma istraukiant
ora ir laikyt pastovioj nekintantcioj kuo zemesnej temperaturoj. Bet kaip
ten beruostum atsargas - sviezios zuvies skonio neatstos niekas... :))

J.