Tema: Re: echolotai
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-10-22 09:46:04
Sorry, buvau biski savaitei isvykes...
Zek, ka tu ten pas Hum 383 tokiam ekranely pamatysi, kai reikes perskelti vaizda i GPS ir dugno reljefa? O dar zuvi kai kokia noresis identifikuoti...
Buvau pries savaite i Laivyna uzbeges, uzklausiau del Lowrance HDS-5, tai kaina pasake 2800, pasiteiravus del kalediniu nuolaidu kazka ten ilgokai kompe skaiciavo, numete iki 2700, ale kai iki kaledu dar tolokai, manau dar kazka pasidereti imanoma, o ypac jei pazistamu atsirastu. Va ten jau aparatas, netingint galima ir paciam zemelapius pasipaisyti. Aisku, is Ameriku pigiau, bet...