Tema: Re: echolotai
Autorius: Romas
Data: 2012-10-04 13:17:56
Povilai , galiu nusipirkti ir naujos kartos exo prietaisa.
Taip , jis man ta pacia info kurios man reikia suteiks kazkiek kitame pavidale.
Ka tei keicia ??? Ir tada ir dabar matau dugna , jo profili, matau ar yra zuvis , ir
kur dugno atzvilgiu
ra zuvis yra.
bet - daugumoje zuvauju zinomuose telkiniuose, ziema megstu pagrinde eseri gaudyti, ir
sakyciau gava daznai is vis exo neimu , zinau kad ant slaito eseriu yra ir atvukes i
tokia vieta
jau "dirbu" siulydamas masalu ivairove , kol randu tinkama. Beje - aviza man
paskutinis naudojamas
masalas, pradedu velniu, ivairiomis blizgutemis, tai man suteikia daug malonaus
veiksmo bandant suvilioti
zuvi , ir po to pagauti didesni egz.
Daznai ant slaito , kai naudoju exo matau zuvi , bandau savo pamegtus masalus ir
niekas nekimba ,
suprantu , kad ileidus aviza pagausiu kuojas, bet juk kur buna kuojos buna ir eserys,
o tai mano
pagrindinis tikslas (pomegis) ziemineje zukleje.
Vasara, kai pludine gaudau karsius toli nuo kranto  , man exo reikalingas kad
atplaukes i zukles vieta matyciau,
ar suveike isankstiniai pasarai, ir ar ten didele zuvu koncentracija.Po to exo galiu
isjungti , na nebent uzmetus pludines
ekrane pamatyciau po valtimi zuvi , o tai reiskia  kad i seseli (cia diena)atejo
eseriai , ir galima
pasportuoti blizgute ar velniu , kol pludes ramiai sau supasi pavirsiuje.
Dar exo man reikalingas velkiaujant, kad matyciau dugno reljefo pokycius.

Romanas