Tema: Re: kokios jusu nuomones apie toki daikta:
Autorius: Romas
Data: 2012-10-09 14:00:30
kai siemet buvau Norge , plaukiant i kita kranta pamaciau kazkoki rysku oranzini
daikta.
nagi nuplaukiau pasidometi kas tai ?? Juk tai fiordas, ir pries pora valadu ten prie
saleles nieko nebuvo.
O tai buvo pora norvegu (vyras ir moteris) kurie tokiomis plaukiojimo priemonemis
nutare pasiplaukioti po fiorda.
as ten plaukiau spiningu gaudyti skumbres (ziauriai azartiska zukle) ir kol gaudziau,
tai JIE pasiplaukiojo,
po to tinkamoje vietoje istrauke baidares i kranta tarp uolu, atsigule ant plokscio
akmens ir sauluteje lepinosi.

moka gi zmones sau sudaryti gyvenimo malonumus , net ir tokioje sakyciau atsiaurioje
Norvegijos gamtoje.

Romanas