Tema: Re: kokios jusu nuomones apie toki daikta:
Autorius: tranzoo
Data: 2012-10-09 10:26:31
vat buten tas ir yra. pvz plaukioji po marias ir pyst vejas...

su ziurstu uzdaram lieki sausas ir seip nereikia jokiu neoprenu.... ilipt i
atvira ir i uzdara isvirtus - problemu ner.

vat jei gyvenciau kur labiau silta ir prie juros - tada imciau atvira minama
su bure:
http://www.youtube.com/watch?v=_CbGjYAFxgQ