Tema: Re: betonke. Vilnius.
Autorius: Struktur
Data: 2012-10-09 09:55:50
Bandziau. Vilkau, nes taip buvo patogiau ir vienas buvau. Ne tame esme cia.
Kad estetitio vaizdo nera tai faktas, bet taip pat faktas, kad visi cia
_stipriai_ jautrus ir visai be reikalo myzcioja i batus. Bent jau tiems
"buduliams" sitie paverkslenimai giliai px.

p.s. apie palyginimus su dviraciu nesiplesim, nes nematau pas "budulius"
bagazines.

p.s.s. o siaip man labai patiko kai kurios _at_ mintys.