Tema: Re: betonkė. Vilnius.
Autorius: at
Data: 2012-10-08 22:12:45
On 10/08/2012 10:56 AM, Marius Staniulis wrote:
> tiesa, vilko jie ją nuo FLUXusų mėlynos būdos.
> į klausimą "ką jūs darot" atsakymas - "žuvis mūsų.." ir dar kažką
> numykė, kad gali daryt ką nori.

Kas cia netaip? Gal ji ant ranku tyst? Ar ant karanto tiesiai
isisifiliuoti? Gal serna ir briedi nusovus irgi ant ranku issityst? o
pries nulupant skura nuplauti pirtyje ir sukumos susukuoti?

Nervina mane toks perdetas jautrumas... I shopcentrus tada
nevaikscioskit,  Pardavejam uz skerdienos demonstravima protokolus
surasykt. O uz gyvos zuvies laikyma nelaisveje (akvarimuose) visus uz
groto pasodinkit.

Kad zvejoja Vilniaus centre gal ir debilai, nors gal mes visi debilai
kurie vazinejam toliau, nieko nepagaunam, benza deginam ir gamta niokojam..?